Школа молодого вчителя

 Положення ШМВ
Буклет "Поради та рекомендації молодим педагогам
-  План роботи ШМВ на 2015-2016
Напрямки роботи ШМВ
Структура методичної роботи з молодим вчителем
Індивідуальний план роботи вчителя
Поради молодому вчителю №1
Діагностична карта виявлення рівня професійної компетентності учителя
- Діагностична анкета молодого спеціаліста по визначенню стану методичної підготовки
Звіт про роботу ШМВ за 2016-2017 н.р.

Сім золотих правил для вчителя
1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком. (І. Павлов.)
2. Мотивуючи оцінки знань, намагайтеся бути діловим, зацікавленим. Вкажіть учневі, над чим йому варто попрацювати, щоб отримати вищу оцінку. 2. Інтелігентом не можна прикинутися. (Д. Ліхачов.)
3. Увічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим. (В. Джеме.)
4. «Магічна десятка»: полічіть до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим». (В. Джеме.)
5. Мудрець шукає все в самому собі, нерозумна лю­дина — в іншому. (Конфуцій.)
6. Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою. (Л. Леонов.)
7. Перші кроки завжди найважчі. (Р. Тагор.)

Заповіді молодого вчителя-початківця
• Заховайся в свою роботу й тоді ніщо не заважати­ме тобі плідно працювати.
• Будь привітним — і будеш сміливим.
• Не будь зверхнім — і зможеш стати лідером між людьми.
• Умій вимагати і прощати.
• Вір у здібності кожного учня.
• Будь компетентним — і будеш упевненим.
• Прагни вдосконалення щомиті — і зможеш вихо­вати особистість.
• Вір, що кожного учня можна навчити, тільки для цього потрібен час.
• Перетвори процес навчання на радість.
• Будь для учня не взірцем, а суперником, тоді він зможе перевершити тебе.
Пам'ятка вчителя-початківця
1. Приходьте до кабінету за кілька хвилин до дзво­ника, щоб переконатися, чи все готове до уроку, чи до­бре розставлено меблі, чи чиста дошка, чи підготовлено ТЗН, наочність. Заходьте в клас останнім. Привчайте учнів, щоб вони організовано вітали Вас. Огляньте клас, особливо — недисциплінованих учнів. Намагайтеся по­казати учням красу й привабливість організованого початку уроку, прагніть до того, щоб на це йшло щоразу все менше й менше часу.
2. Не марнуйте час на пошуки сторінки свого пред­мета в класному журналі, це можна зробити на перерві. Не привчайте чергових залишати на столі вчителя запи­ску з прізвищами відсутніх.
3. Енергійно розпочинайте урок. Не ставте запи­тання: «Хто не виконав домашнього завдання?» — це привчає учнів до думки, що домашнє завдання можна не виконувати. Ведіть урок так, щоб кожен учень був постійно зайнятий справою, пам'ятайте: паузи, млявість, байдикування — вороги дисципліни.
4. Захоплюйте учнів цікавим змістом матеріалу, створенням проблемних ситуацій, розумовим напру­женням. Контролюйте теми уроку, допомагайте слаб­ким повірити у свої сили. Тримайте в полі зору весь клас. Особливо стежте за тими, в кого увага нестійка. Запобігайте спробам порушити робочий порядок.
5. Частіше звертайтеся з проханнями, запитання­ми до тих учнів, які намагаються займатися на уроці сторонніми справами.
6. Мотивуючи оцінки знань, намагайтеся бути діловим, зацікавленим. Вкажіть учневі, над чим йому варто попрацювати, щоб отримати вищу оцінку.
   7. Наприкінці уроку дайте загальну оцінку класові та окремим учням. Нехай діти відчують задоволення від результатів своєї праці. Намагайтеся помічати позитив­не в роботі недисциплінованих учнів, але не робіть цьо­го надто часто та за незначні зусилля.
8. Закінчуйте урок одразу після дзвоника. Нагадайте про обов'язки чергового.
9. Утримайтеся від зайвих зауважень.
10. У разі недисциплінованості учнів намагайтеся обходитися без допомоги інших. Пам'ятайте: наведення дисципліни з допомогою чужого авторитету не дасть вам користі, а швидше зашкодить. За підтримкою кра­ще зверніться до класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар